zondag 23 maart 2014

Zomerexpo 2014


Gisteren naar de voorronde van de zomerexpo met als thema Licht in Arnhem geweest. Veel wachten en dan komen de 18 seconden waarin je kunst wordt beoordeeld..... Het hierboven afgebeelde werk kon naar de 2e ronde... Helaas mijn andere nummer, een schilderij, ging niet door.Om 19.30 's avonds weer wachten, wachten. Alle nummers werden opgenoemd en je hoorde of het was geselecteerd voor de expositie in De Haag. Mijn nummer werd niet opgenoemd, hoe later het werd hoe sneller de nummers werden opgenoemd, ze kregen haast en op een gegeven moment werd er verteld dat de niet opgenoemde nummers niet waren geselecteerd. We werden losgelaten achter het zwarte gordijn, waar de hele dag niet achter gekeken mocht worden en ik ging op zoek naar mijn verbeelding van het licht. Ik baalde al wel omdat ik niet naar Den Haag mocht, en kon vervolgens mijn werk niet vinden, er ontstond een lichte paniek. Een hulpvaardige vrijwilliger gevraagd en mijn werk werd gevonden op de grond bij een aantal werken die ze niet konden plaatsen; was het nou 2 dimensionaal werk of een installatie?Het was dus een installatie en er zat een groene sticker op. Nadat ik daar verwonderd naar gekeken had bleek dit te betekenen dat ik was geselecteerd (of dus eigenlijk mijn installatie) voor de expositie in het Gemeentemuseum in Den Haag ! Mijn stemming sloeg spontaan om en heb het thuisfront een sms gestuurd met de vrolijke mededeling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten